היתרונות של יומן עבודה לקבלן

תחשבו כמה דברים מוטלים על קבלן לפני התחלה של פרויקט. הוא צריך לאתר את בעלי המקצוע הנכונים לפרויקט, להכין את השטח, לקנות חומרי גלם, לעבוד לפי תכנית אדריכלית והנדסית מוקפדת, לבחור מהנדס מפקח, להגיע אל בעלי המקצוע הטובים ביותר, לקנות את חומרי הגלם הכי טובים, לטפל ברישיונות וברישוים מול הרשויות, להקפיד על ביצוע ללא חריגות, לנהל את הזמן של הפרויקט ושל העובדים וכל זה בתקווה שלא יהיו תקלות, שמערבל הבטון יגיע בזמן, שלא יהיה חסר נפט להפעלת ציוד, שהמלגזה תעבוד ושהטרקטוריסט לא יבריז.

בכל זה צריך לטפל קבלן ולכן הוא זקוק ליומן עבודה לקבלן.

למה צריך יומן עבודה לקבלן?

לכל אחד מאתנו יש יומן עבודה דיגיטלי בסמארטפון בו אנו מנהלים את היום שלנו, וזה קשור לעבודה, לחברים, שעות פנאי, חוגים ועוד.

יומן עבודה לקבלן הוא יומן דיגיטלי שכל קבלן יכול להשתמש בו ללא כל הכנה מיוחדת במינה, והוא ברור ופשוט לשימוש.

יומן העבודה לקבלן הוא דיגיטלי ולכן ניתן להכניס לתוכו אפליקציות ועוד תוכנות שיעזרו לכל קבלן להתנהל בעבודה שלו מול בעלי מקצוע, קבלני משנה, ספקים, מנהלי עבודה, מהנדס, מפקח, ועוד.

על כל קבלן יש כל כך הרבה על הראש ולכן יומן עבודה לקבלן הוא ראשית כל כלי חובה כדי לעבוד בצורה נכונה, תחת נהלים ולהיות כל הזמן בפיקוח כדי לא לשכוח משהו. עם יומן עבודה לקבלן לא שוכחים כלום.

עשוי לעניין אתכם: תוכנה לניהול פרויקטים >>

קבלן הוא בן אדם- יומן עבודה לקבלן זה המחשב שלך

קבלן הוא ראשית כל בן אדם ולכן הוא עלול לטעות. הוא עלול לקבל החלטות לא נכונות, לשכוח כל מיני משימות ולהגיד לקבלן האינסטלציה שהוא לא צריך אותו היום כי הוא בעצם שכח שהברזים כן מגיעים היום.

אבל כאשר לכל קבלן יש יומן עבודה לקבלן, אין סיכוי שהמשימות לא ירחפו לו מול העיניים ויזכו לטיפול מידי והולם. זה יכול להיות שיחות שהוא חייב לעשות עם בעלי מקצוע או קבלני משנה, חומרים שאסור לו לשכוח להזמין כי פתאום יש שינוי בפרויקט. זה יכול להיות תוספת של כח אדם כי יש פיגור בלוח הזמנים, תריסים שחייבים להזמין היום כי המתקינים מגיעים ואסלות שדווקא צריך לדחות לחודש הבא.

תארו לעצמכם איך בנוי יומו של קבלן. הוא צריך להיות גם הכלכלן, גם המנהל וגם בעל המקצוע הבכיר של הפרויקט תחתיו הוא מעסיק הרבה מאוד אנשים שמחכים למוצא פיו, וכדאי מאוד שמוצא פיו יהיה עפ"י סדר העדיפויות הנכון. יומן עבודה ותוכנה לקבלנים יכולה מאוד לסייע לקבלן.

יומן עבודה לקבלן- מצמצם עלויות וזמן

יומן עבודה לקבלן עוזר לו לזכור את כל המשימות שלו, לראות את התמונה הכוללת של הפרויקט ובכך בעצם הוא עשוי לצמצם עלויות ולתרום לרכישה נכונה של מוצרים, תשלום לעובדים ואף צמצום בכוח אדם.

יומן עבודה לקבלן
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

שאלות?
מלאו פרטים ליצירת קשר